Thursday, February 3, 2011

"Ta me Tusan" ja Tusingar på Torsdagen: ),

God afton,
Inga roliga nyheter från Kairo, mina tankar går till dem som kämpar mot förtryck!

Min allra bästa Fredrik hämtade mig från jobbet vid 18, en banan slukades i bilen och dagen summerades. Som alltid blir jag så glad att få vara med F, denna dag blev inget undantag. Var mycket nervös över väglag och form när vi ganska sent påbörjade vårat Ta me tusen pass! Vi malde på sex gånger fram och till baka längs Stångån, som vi sprang! Mjölksyra tröskeln var nära ett flertal gånger. Mycket stolt sprang vi tillbaka hem förbi CLoetta center där jag tror att en hockeymatch spelades. Men att springa tusingar med Fredrik det gör jag mycket gärna om!! Tack älskling för förslaget hur bra är inte detta för marathon formen.

Notera både Fredrik och jag sprang 6 km i morse också: ) Imorgon blir det vila för min del. Fredrik däremot verkar ha ambitioner att hinna med ett lunch pass, men när ska han köpa fikat till Ericsson gänget? Tyvärr så har vi inte hunnit baka något här hemma ikväll.

Kramar,
Therese

No comments:

Post a Comment